FAQ
Har du frågor? Se våra vanliga frågor eller kontakta oss på kundeservice@fidodyrebutikk.com. Vi återkommer till dig snabbt :)
När får jag min beställning?
Din beställning levereras inom 6–12 dagar eftersom den skickas från Norge till Sverige och måste passera tullklarering på vägen. Tullklareringen innebär ingen kostnad för dig.
Hur mycket kostar frakten?
Beställningar över 700 kr ger fri frakt! Om värdet på din beställning är under 700 kr kostar frakten 69 kr. Ibland kan frakten också kosta 99 kr om du beställer en större och tyngre produkt.
Hur spårar jag mitt paket?
Så snart din beställning har behandlats på vårt lager kommer du att få ett e-postmeddelande eller SMS med en länk till din orderstatus – där kan du spåra paketet.
Hur avbryter jag min beställning?
Om du ångrar ditt köp och vill avbryta det kan du kontakta oss via chatten (nere till höger i webbutiken) eller skicka ett e-postmeddelande till kundeservice@fidodyrebutikk.com. Vi hjälper dig snabbt och ger dig full återbetalning.
Ångerrätt och retur
Vi är trygga på våra produkter och vill att alla våra kunder ska vara nöjda – om du inte är nöjd med din vara ger vi dig full återbetalning utan att kräva retur av varan. Kontakta oss på kundeservice@fidodyrebutikk.com eller använd vår livechatt, så hjälper vi dig snabbt.
Vad händer om mitt paket försvinner?
Om du inte får ditt paket i tid, vänligen kontakta oss på kundeservice@fidodyrebutikk.com eller via livechatten, så hjälper vi dig att hitta paketet.
Vilka betalningslösningar kan jag använda?
Vi vill ge våra kunder flexibilitet. Därför erbjuder vi flera betalningsalternativ – du kan välja mellan följande:
Klarna
Kort
Vad händer om min produkt slutar fungera?
Om du har tekniska problem med din produkt kan du kontakta oss på kundeservice@fidodyrebutikk.com så hjälper vi dig att lösa problemet.